2009-03-15

Glädje

I fredags viftade jag med en avi hos min Ica-handlare och kunde hämta ut ett pocket&trixpaket från min hemliga bokvän som innehöll massor av fina saker:
  • Ett kort med finaste hälsningen
  • SOS från verkligheten av Johanna Nilsson
  • Tianlott - ingen vinst men nära ögat
  • Fröpåsar med smultron och luktärter
  • En läsedagbok för bokanteckningar
  • Library Lovers prylar
  • En påse Käck

Jiippi, vilket trevligt slut på veckan. Vännerna undrade om bokvännen kände mig sen tidigare eftersom paketets innehållet verkligen var "jag". Välgenomtänkt - Tack snälla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du blev nöjd. Det är klurigt, men roligt att försöka få till ett bra innehåll!

Andefattigt sa...

Låter trevligt. I ett annat liv skall jag också gå med... Enjoy (stavas det så?)!

Ingentingela sa...

Hemliga bokvännen: Kul och lurigt, boken den jag inte läst, älskar luktärt, har smultronland osv Tackelitack =)

Andefattig: Ja, tror det. Du får haka på om det blir en annan vända av nåt slag!

Laila och Johan sa...

Vilket prima paket!