2009-05-13

Tar ett litet glädjeskutt

Titta vad min hemliga bokvän har hittat på den här gången. Det sista pocket&trix paketet var fullmatat med massa finfina saker. Kaffe, Kryddor, Hårda karameller och tre sorters kola. Sedan två böcker av författare jag varit sugen på att läsa en längre tid Joyce Carol Oates - Dödgrävarens dotter och Ian McEwan - Försoning. Jag tar ett glädjeskutt, tackar och bugar. Har fått en liten ledtråd vem min superba hemliga bokvän är och ska ge mig ut på spaning så snart jag får tid.

4 kommentarer:

svartanova sa...

Hej!
Jag vet inte när pocketvännerna får avslöja sig, det är ju sista dagen att skicka sina paket i morgon, men jag måste säga att jag i alla fall är imponerad av din gissning. ;)
Extra kul att du skriver så fint om dina paket..!

På återseende inom kort! :)

Laila och Johan sa...

ååh, vilket fint paket! Det är så otroligt kul att slita upp och bara bli så glad av allt spännande som väntar!

Ingentingela sa...

Hm, jag ska ligga lite lågt några dagar till men det är lite extra kul att jag hittat din blogg (och kikat in lite då o då) genom Saras betraktelser långt innan pocket&trix drog igång :)

svartanova sa...

Åh, det var kul! Sara är bra :)