2012-05-08

Kvartalsrapport

Ja, för det är väl det jag får lov att kalla det. Det har varit en ganska sval aktivitet från mig på denna sida, låt oss säga det senaste halvåret.

Tankar har funnits att ta bort hela sidan - bloggen. Såklart finns det dagliga dravlet att berätta om, många lustiga historier om en Norrlänning på vift i Skånespråkland, men över det har det legat något helt annat och skavt.

Det blir inte alltid som man tänkt sig, jag är sedan ett par veckor sedan på egen vift i Skåneland. På egen hand. Det var ett gott försök som på inga sätt är helt utagerade ännu. Men ändå, egen lya och egen vardag i en helt ny främmande stad.

Och det är kanske där jag ska försöka plocka upp tråden, komma tillbaka och bli lite mer aktiv igen?

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag hoppas du behåller bloggen. Förstår att det är omtumlande allt. Jag önskar att jag kunde säga något klokt men så vet jag att du är just det. Klok.

kram.

Spader Madame sa...

Plocka upp tråden igen, du. Vi hänger här och väntar. Och nej, det blir inte alltid som man tänkt! Säger som MUD, Kram!

Katarina sa...

Jag hoppas det löser sig på bästa sätt. Och jag hoppas förstås att du börjar blogga mer igen.

Det finns ju många sköna bloggtjejer i Skåne så om du behöver utöka ditt sociala nätverk kanske ett mer aktivt bloggande kanske inte är någon dum idé?

Ingentingela sa...

Tack tjejer, fint att ni finns där!