2013-11-04

Hej

November 2013. Det verkar som jag skrev nåt vettigt här för ungefär två år sedan. Alltså, jag förstår inte riktigt var dessa två år har tagit vägen.

Wow! Vad har jag gjort under dessa år? Såklart massor  - massa saker har hänt och inte hänt.

Jag själv har väl haft fullt upp med att inte skriva och läsa bloggar, det inser jag nu iallafall.

Så kommer man på sig själv, något ligger där och skaver. En saknad. Den kan vara svårt att få tag på.

Så i helgen kände jag att något som varit stort och viktigt under en lång tid fattades mig. Nästan av en slump ramlade jag in på min egen sida, vidare till alla andra bloggare jag tidigare följt. Jag vet inte riktigt men eftersom jag själv slutat och övergått till flera andra social medier tänkte jag att det har nog alla andra gamla bloggare också.

Men ni är ju kvar, och jag är överlycklig! Jag har hittat en borttappad pusselbit!


3 kommentarer:

Anki sa...

Men hej!!! :-)
SÅ kul att se dig igen!

Kram!

Miss Upsey Daisy sa...

Jamen kul kul!

Shamrock sa...

Kul att höra av dig igen